Tyrimai ir įžvalgos


                                                                                                                                                                                                                                                 Įžvalga tai gebėjimas sistemiškai galvoti apie ateitį, siekiant suteikti informaciją

  šių  dienų sprendimų priėmimui (Marry Conway, 2012).

Mūsų pasaulis yra kupinas sudėtingų sunkiai suvokiamų situacijų ypač kalbant apie ilgalaikę ateitį. Įžvalgos tikslas yra suteikti mūsų klientams galimybę pažvelgti, kaip vystysis konkreti pramonė ir / arba sektorius globalioje aplinkoje, kaip susidoroti su kylančiais iššūkiais ir išlikti konkurencingais. Šioje srityje pradininkai buvo Shell kompanija. Shell jau nuo praėjusio amžiaus aštunto dešimtmečio kuria scenarijus, siekdama išnagrinėti ateitį. Scenarijai yra istorijos, kuriuose svarstomi klausimai „kas būtų, jeigu?..“. Kadangi prognozėse susitelkiama į tikimybes, scenarijuose yra apsvarstoma tikėtinų ateities variantų grupė ir kaip tai galėtų išsivysti iš šiandieninės realybės.

Techninių, ekonominių ir socialinių mega tendencijų taip pat konkurencingų geriausios praktikos ir naujų rinkų stebėjimas ir analizavimas sudaro mūsų klientams galimybę susidaryti vientisą jų sektoriaus (pramonės) vaizdą bei tai, kaip šie veiksniai įtakoja kitus sektorius (pramones). Mūsų tyrimas suteikia mūsų klientams kritinių žinių, kurios padeda jiems vystyti savo ateities numanymo įgūdžius, kurie yra labai svarbūs, siekiant įveikti ateities iššūkius bei pasiekti ar viršyti jų apibrėžtus strateginius tikslus.

Iš Vyriausybės, įmonių, organizacijų yra tikimasi, kad jos prisitaikys prie vis greitėjančio pokyčių tempo per vis trumpėjantį reagavimui skirtą laiką, per kurį reikia parengti atitinkamas strategijas. Mūsų specifinė ir gili patirtis skirtingose pramonės ir valdymo srityse reiškia, kad mes galime padėti savo klientams priimti atsakomuosius sprendimus, prisitaikyti prie pokyčių per trumpesnį laiko tarpą ir taikyti pokyčių strategijas, kurios padėtų jiems geriau įgyvendinti savo misijas. Mes padedame savo klientams sukurti strategines vizijas, pagerinti verslo procesus ir susikurti naujus pajėgumus ilgalaikei sėkmei.

Bendras įžvalgos naudojimo procesas apima daugybę etapų, kuriuose atsakoma į įvairius klausimus:

 

Savo darbe mes:

  • turime unikalų darbo būdą, kai taikome įvairias specialiai pritaikytas įžvalgos analizės priemones ir metodus (scenarijaus planavimas, plano sudarymas, Delfi tyrimai, ekspertų grupės, supaprastinimas, vėjo tunelio metodas ir t.t.);
  • nuolat žvelgiame į ateitį – taikome įžvalgos metodus, pagrįstus efektyvia analitika, kūrybingumu ir patirtimi;
  • suburiame geriausius savo srities ekspertus.

Jei sudominome Jus ir norėtumėte daugiau sužinoti apie šią paslaugą, nedvejodami kreipkitės į mus.

 

Susisiekime

Susiję atvejai

Muziejų ir mokyklų bendradarbiavimo ateities įžvalgos rengimo atvejis

Lietuvos muziejų asociacijos užsakymu 2014 m. UAB “ProBaltic Consulting” organizavo ir vedė strateginio planavimo mokymus bei ateities scenarijų kūrimo seminarus projekto „Muziejus – mokykla – moksleivis. Muziejų ir bendrojo lavinimo mokyklų nacionalinis partnerystės tinklas“ dalyviams bei parengė Lietuvos muziejų ir mokyklų bendradarbiavimo tinklo plėtros galimybių įžvalgą bei strategiją iki 2025 m.

Skaityti plačiau

Fotoelektros pramonės klasteris Lietuvoje 2025 m.

Pagrindinis fotoelektros sektoriaus (toliau vadinamo FE) įžvalgos tikslas – pasiūlyti strategines rekomendacijas FE sektoriaus plėtrai Lietuvoje, atsižvelgiant į įvairius perspektyvius ateities aplinkos scenarijus. FE sektoriaus Lietuvoje ateities scenarijų kūrimo metodika 2025 metams iš esmės buvo pagrįsta tiriamuoju, kokybiniu metodu.  

Skaityti plačiau